МО 2021-2022 н.р.

   Новожеланівська  спеціальна  школа № 39

                                            Донецької обласної ради














  

                                                          2021-2022н.р.


                                                         План роботи

шкільного методичного об’єднання 

вчителів професійно-трудового навчання

на 2021-2022 н.р.



Методична проблема школи на 2021-2022 н.р. «Удосконалення освітнього та корекційно-розвиткового простору здатного виховати життєво-компетентну особистість».

Проблемне питання

ШМО на 2021-2022 н.р.   «Розвиток креативного потенціалу учнів, як засіб формування компетентної та творчої особистості».



Голова ШМО: Ватаг С.В.

Секретар ШМО: Кисельова С.О.






                                            І. Вступ

У 2020-2021 н.р. ШМО вчителів професійно-трудового навчання була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми «Використання інноваційних технологій на уроках професійно-трудового навчання».

У ШМО працювало 6  осіб. Особлива увага в роботі приділялась удосконаленню форм і методів проведення уроків.

З метою вивчення стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителям здійснювалось відвідування та взаємовідвідування уроків.

Проводилася масова робота з учнями: тиждень професійно-трудового навчання.


Основні завдання методичного об’єднання:

  • Розробити шляхи і засоби індивідуальної та диференційованої роботи з учнями на уроках трудового навчання.

  • Удосконалювати форми і методи навчання.

  • Створити сприятливі умови для інтеграції дитини з особливими потребами в суспільстві.

  • Проявити творчий характер науково-методичної роботи всіх членів методичного об’єднання.

  • Проводити позакласну роботу, предметні тижні, семінари, виставки робіт учнів з трудового навчання.

  • Змістовне та організоване забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання.

  • Методичну роботу проводити в тісному контакті з вчителями- предметниками, вихователями, практичним психологом.

  • Зацікавлювати учнів до трудової діяльності.

  • Проводити заходи з вивчення і підвищення рівня знань, умінь, навичок учнів.

  • Розвивати творчі здібності педагогічних працівників, підвищувати рівень професійної компетентності, удосконалювати рівень самоосвіти.

  • Розробляти, апробовувати та впроваджувати новітні освітні технології і системи пер­спективного педагогічного досвіду.

  • Кожен вчитель індивідуально підходить до вирішення даної проблеми і працює над своїм проблемним питанням, яке є складовою загальної проблеми школи. 


Відкриті уроки  провели вчителі:

Водолазький П. Л.   -  бінарне заняття     столярної  справи «Умілі руки» у 6 класі  (листопад 2020р.);

Ватаг С.В. - урок швейної справи у 7 класі вишивка бісером -вишивка картини «Оксана і Вакула» (березень2021 р.);

Ховякова Н.І. - Майстер – клас (лютий 2021 р.);


     Учителі професійно- трудового навчання провели тижні трудового навчання»;

- виставки учнівських робіт:

  • Виставка робіт з швейної  справи (швейні вироби, вишиті картини бісером, вишиті хрестиком рушнички);

  • Виставка робіт з столярної  справи «Новорічна казка»;

  • Підготували  виставку  кімнатних  квітів «Краса школи».



                                                Висновки

1. Дані уроки були проведені  з урахуванням теми самоосвіти індивідуальних здібностей учнів.

2. Учителі Водолазький П.Л.,  Ватаг С.В., Ховякова Н.І. забезпечили належний рівень засвоєння базового стандарту. Уроки цих педагогів відрізнялись високим рівнем педагогічної майстерності, творчою активністю дітей, демократичним стилем спілкування.

Проблема ШМО

Проблема  над  якою працює  МО  вчителів  трудового  навчання:

 «Розвиток креативного потенціалу учнів, як засіб формування компетентної та творчої особистості».


 Мета: навчити учнів професійним навикам, розвивати координацію рухів, виховувати сучасну культурну людину».



  •      ЗАДАЧІ 

 Для реалізації даної проблеми метод об’єднання вчителів трудового навчання ставить такі завдання:

Для реалізації даної проблеми методоб’єднання вчителів трудового навчання ставить такі завдання:

  • Розробити шляхи і засоби індивідуальної та диференційованої роботи з учнями на уроках трудового навчання.

  • Удосконалювати форми і методи навчання.

  • Створити сприятливі умови для інтеграції дитини з особливими потребами в суспільстві.

  • Проявити творчий характер науково-методичної роботи всіх членів методоб’єднання.

  • Проводити позакласну роботу, предметні тижні, семінари, виставки робіт учнів з трудового навчання.

  • Змістовне та організоване забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання.

  • Методичну роботу проводити в тісному контакті з вчителями- предметниками, вихователями, практичним психологом.

  • Зацікавлювати учнів до трудової діяльності.

  • Проводити заходи з вивчення і підвищення рівня знань, умінь, навичок учнів.

  • Розвивати творчі здібності педагогічних працівників, підвищувати рівень професійної компетентності, удосконалювати рівень самоосвіти.

  • Розробляти, апробовувати та впроваджувати новітні освітні технології і системи перспективного педагогічного досвіду.

Кожен вчитель індивідуально підходить до вирішення даної проблеми і працює над своїм проблемним питанням, яке є складовою загальної проблеми школи.



“Трудове виховання – це, образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко та прекрасно.”

                                                                В.Сухомлинський






ІІ. Самоосвітня  робота


№ з/п

П.І.Б. вчителів

Освіта

Спеціальність

Стаж роботи

Курсова перепідготовка

(рік)

Атес-тація

(рік)

Проблематика дослідження

Відвідування засідань ШМО

І

ІІ

ІІІ

IV

V

1

_1-HiojzVDA.jpg

Водолазький П.Л.


повна

вища

«технологічна освіта»

8

2018

-

«Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання»






2

Ватаг С.В.

повна

вища

дефектологія

19

2018

2017

«Реалізація творчого потенціалу кожного учня в прєктно-технологічній діяльності"






3













Ховякова Н.І.


повна

вища

педагогіка та методика середньої освіти

18

2016

2017

"Розвиток творчих здібностей дітей з ООП»







4

















5


Кисельова С.О.





Сільченко О.В.



повна вища















повна

вища


учитель допоміжної школи, логопед













дефектологія

33

















17


















2021


















2019

 " Використання інноваційних технологій навчання для формування компетентної та творчої особистості на уроках трудового
навчання"














«Соціалізація школяра  шляхом впровадження  інноваційних технологій у навчальний процес»








6

Чернятіна

     Л.В



повна

вища

Учитель допоміжної школи, логопед

33

2017

2019

«Формування трудової адаптації у сучасному суспільстві»











7

Шаламов  Є.В.


повна

вища

середня освіта» трудове навчання та технології».

6

диплом 

31.12

2018

-

«Впровадження мультимедійних та інформаційних технологій у процес викладання трудового навчання»









ІII. Тематика засідань ШМО

№ з/п

Зміст роботи

Строк виконання

Виконавець


І засідання

1

Вибори  секретаря м/о

Обговорення проблемної теми м/о та особистої проблемної теми кожного вчителя


вересень

Керівник МО, вчителі.

2

Планування навчального матеріалу на І семестр.

Аналіз роботи ШМО за 2020-2021 н.р. та задачі на 2021 – 2022 н.р.


Керівник МО,

вчителі.


3

Ознайомлення та опрацювання нормативно-правових та інструктивно-методичних рекомендацій щодо організації нового навчального року в умовах оновленого освітнього простору

Заступник директора з НР

4

 Обговорення  та  затвердження  календарного  планування  

вчителів  трудового навчання на 2021-2022н.р

Заступник директора з НР, керівник МО

5

Про складання графіка відкритих уроків, позакласних заходів

Заступник директора з НР, керівник МО,вчителі

6.

Обговорення новинок педагогічної преси, електронних ресурсів

Робота над проектами .

Члени МО

                                                    ІІ засідання

                 Шляхи удосконалення навчально-виховного процесу

1

 Навчання в умовах карантину. Дистанційні форми подачі матеріалу. Обмін досвідом.

жовтень

Ховякова Н.І.

2

Дискусійний клуб: «ІКТ-підтримка  та хмарні технології на уроках трудового навчання.


Ватаг С.В.


3

Про підготовку до проведення Тижня трудового навчання « В праці зростаємо»  

Заступник директора з НР, керівник МО,вчителі

4

Спільна праця сім’ї та школи при виборі професії

Практичний психолог

5

Підготовка виставки обласних учнівських  робіт  з трудового навчання.

Вчителі швейної  справи




IІІ засідання

              Круглий стіл: «Шляхи розвитку творчої особистості»

 


1

Планування навчального матеріалу на ІІ семестр

січень

Керівник МО, вчителі


2

«Формування ключових та предметних компетентностей  як засіб розвитку творчої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності на уроках квітникарства»



Сільченко О.В.

3

Доповідь 

STEM – освіта: методи та напрямки впровадження.


Водолазький П.Л.


4

Обговорення відкритих уроків і заходів  проведених під час методичного тижня.


Заступник директора з НР, керівник МО,вчителі

5

Круглий стіл. Обговорення підсумків «майстер – класа» та обмін досвідом з метою  впровадження в практику роботи

Вчителі п.т.н.

6

  Виставка робіт з столярної  справи

вчителі столярної  справи






IV засідання

Аукціон педагогічних ідей: «Навчаючи інших – навчаюся сам!»

1

«Методичні рекомендації щодо впровадження SТЕМ-освіти  на уроках трудового навчання швейної справи».

березень

Кисельова С.О.

2

Доповідь :Мотивація навчання – основна умова успішного навчання в рамках нової Української школи на уроках трудового навчання.

                                                


Шаламов Є.В.

3


Підготувати  виставку  кімнатних  квітів.

Сільченко О.В.,

Чернятіна Л.В.















V засідання

              Підсумки роботи МО плани, перспективи

1


Підсумок роботи ШМО за 2021-2022 н.р Перспективні задачі на 2022/2023 навчальний рік..

травень

Заступник директора з НР

Керівник МО

2

Підведення підсумків виконання навчальних програм та навчальних планів. Моніторинги навчальних порівнянь

Керівник МО,вчителі


















Немає коментарів:

Дописати коментар

МО 2021-2022 н.р.