Новожеланівська спеціальна школа № 39
Донецької обласної ради
2021-2022н.р.
План роботи
шкільного методичного об’єднання
вчителів професійно-трудового навчання
на 2021-2022 н.р.
“ Методична проблема школи на 2021-2022 н.р. «Удосконалення освітнього та корекційно-розвиткового простору здатного виховати життєво-компетентну особистість».
Проблемне питання
ШМО на 2021-2022 н.р. «Розвиток креативного потенціалу учнів, як засіб формування компетентної та творчої особистості».
Голова ШМО: Ватаг С.В.
Секретар ШМО: Кисельова С.О.
І. Вступ
У 2020-2021 н.р. ШМО вчителів професійно-трудового навчання була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми «Використання інноваційних технологій на уроках професійно-трудового навчання».
У ШМО працювало 6 осіб. Особлива увага в роботі приділялась удосконаленню форм і методів проведення уроків.
З метою вивчення стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителям здійснювалось відвідування та взаємовідвідування уроків.
Проводилася масова робота з учнями: тиждень професійно-трудового навчання.
Основні завдання методичного об’єднання:
Розробити шляхи і засоби індивідуальної та диференційованої роботи з учнями на уроках трудового навчання.
Удосконалювати форми і методи навчання.
Створити сприятливі умови для інтеграції дитини з особливими потребами в суспільстві.
Проявити творчий характер науково-методичної роботи всіх членів методичного об’єднання.
Проводити позакласну роботу, предметні тижні, семінари, виставки робіт учнів з трудового навчання.
Змістовне та організоване забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання.
Методичну роботу проводити в тісному контакті з вчителями- предметниками, вихователями, практичним психологом.
Зацікавлювати учнів до трудової діяльності.
Проводити заходи з вивчення і підвищення рівня знань, умінь, навичок учнів.
Розвивати творчі здібності педагогічних працівників, підвищувати рівень професійної компетентності, удосконалювати рівень самоосвіти.
Розробляти, апробовувати та впроваджувати новітні освітні технології і системи перспективного педагогічного досвіду.
Кожен вчитель індивідуально підходить до вирішення даної проблеми і працює над своїм проблемним питанням, яке є складовою загальної проблеми школи.
Відкриті уроки провели вчителі:
Водолазький П. Л. - бінарне заняття столярної справи «Умілі руки» у 6 класі (листопад 2020р.);
Ватаг С.В. - урок швейної справи у 7 класі вишивка бісером -вишивка картини «Оксана і Вакула» (березень2021 р.);
Ховякова Н.І. - Майстер – клас (лютий 2021 р.);
Учителі професійно- трудового навчання провели тижні трудового навчання»;
- виставки учнівських робіт:
Виставка робіт з швейної справи (швейні вироби, вишиті картини бісером, вишиті хрестиком рушнички);
Виставка робіт з столярної справи «Новорічна казка»;
Підготували виставку кімнатних квітів «Краса школи».
Висновки
1. Дані уроки були проведені з урахуванням теми самоосвіти індивідуальних здібностей учнів.
2. Учителі Водолазький П.Л., Ватаг С.В., Ховякова Н.І. забезпечили належний рівень засвоєння базового стандарту. Уроки цих педагогів відрізнялись високим рівнем педагогічної майстерності, творчою активністю дітей, демократичним стилем спілкування.
Проблема ШМО
Проблема над якою працює МО вчителів трудового навчання:
«Розвиток креативного потенціалу учнів, як засіб формування компетентної та творчої особистості».
Мета: навчити учнів професійним навикам, розвивати координацію рухів, виховувати сучасну культурну людину».
ЗАДАЧІ
Для реалізації даної проблеми метод об’єднання вчителів трудового навчання ставить такі завдання:
Для реалізації даної проблеми методоб’єднання вчителів трудового навчання ставить такі завдання:
Розробити шляхи і засоби індивідуальної та диференційованої роботи з учнями на уроках трудового навчання.
Удосконалювати форми і методи навчання.
Створити сприятливі умови для інтеграції дитини з особливими потребами в суспільстві.
Проявити творчий характер науково-методичної роботи всіх членів методоб’єднання.
Проводити позакласну роботу, предметні тижні, семінари, виставки робіт учнів з трудового навчання.
Змістовне та організоване забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання.
Методичну роботу проводити в тісному контакті з вчителями- предметниками, вихователями, практичним психологом.
Зацікавлювати учнів до трудової діяльності.
Проводити заходи з вивчення і підвищення рівня знань, умінь, навичок учнів.
Розвивати творчі здібності педагогічних працівників, підвищувати рівень професійної компетентності, удосконалювати рівень самоосвіти.
Розробляти, апробовувати та впроваджувати новітні освітні технології і системи перспективного педагогічного досвіду.
Кожен вчитель індивідуально підходить до вирішення даної проблеми і працює над своїм проблемним питанням, яке є складовою загальної проблеми школи.
“Трудове виховання – це, образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко та прекрасно.”
В.Сухомлинський
ІІ. Самоосвітня робота
ІII. Тематика засідань ШМО
Немає коментарів:
Дописати коментар